همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Quantech کوانتک قالب تکنولوژی و IT وردپرس

قالب Quantech برای وردپرس یک راهکار پیشرفته برای راه اندازی انواع وبسایت فعال در حوزه فناوری است. این قالب با طراحی شیک و مدرن، مناسب برای نمایش و ارائه خدمات IT، راهکارهای نرم‌افزاری و معرفی محصولات فناوری شماست.

با رابط کاربری ساده و ویژگی‌های پیشرفته این قالب، می‌توانید به راحتی یک حضور آنلاین حرفه‌ای و جذاب را ایجاد کنید. این قالب که به شما امکان می‌دهد وبسایت خود را براساس هویت برندتان شخصی‌سازی کنید.

برای استارتاپ‌های فناوری، شرکت‌های مشاوره IT و شرکت‌های توسعه نرم‌افزاری،کوانتک یک گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود. از امکانات نامحدود این قالب بازدید کنید و ظرفیت واقعی کسب و کار فناوری خود را به خوبی بشناسید.

با این محصول می‌توانید در دنیای پرسرعت فناوری پیشرو باقی بمانید. این قالب تجربه کاربری یکپارچه ای را فراهم می‌کند تا بازدیدکنندگان به راحتی در وبسایت شما حرکت کنند و به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. طراحی واکنش‌گرا آن باعث می‌شود که وبسایت شما به درستی روی تمام دستگاه‌ها، از جمله تلفن همراه و تبلت، عمل کند.

دانلود Quantech کوانتک قالب تکنولوژی و IT وردپرس
کوانتک قالب شرکتی سایت فناوری اطلاعات ورپرس IT Solutions & Technology WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!