همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Promo قالب لندینگ و صفحه فرود وردپرس

قالب Promo یک تم چند منظوره وردپرس شیک و جذاب است که می تواند به عنوان صفحه فرود برای معرفی و نمایش هر نوع محصول آنلاین یا دیجیتالی استفاده شود. محصول مورد نظر شما میتواند هر چیزی از جمله کفش، لباس، کتاب، محصولات آرایشی و حوزه زیبایی، آموزش و دوره های آنلاین، محصولات دست ساز، ورزش، غذا و نوشیدنی، خدمات نرم افزاری و غیره باشد.

این قالب همچنین با ساخت و نمایش انواع نمونه کارها مانند پروژه های ارزیابی، طراحی، آرایش، گریم چهره، پروژه های دیجیتال، نمونه پروژه چاپ، نمونه کار طراحی سایت و وب و … انتخابی مناسب خواهد بود.

این قالب با بهره گیری از المنتور ساخته شده است که یکی از قوی ترین و بهترین صفحه ساز های امروزی است. همچنین، اگر می خواهید کالاها را از طریق فروشگاه خود بفروشید میتوانید از امکانات قدرتمند افزونه های Slider Revolution و WooCommerce نیز در سایت خود بهره بگیرید. مهمتر از همه، اگر می خواهید وب سایت خود را به وبلاگ نویسی اختصاص دهید نیز این قالب به همین منظور با سبک ها و گالری های وبلاگ مدرن تکمیل شده است.

دانلود Promo قالب لندینگ و صفحه فرود وردپرس
پرومو، قالب تبلیغ محصول و محتوا و ساخت صفحه فرود جهت معرفی ابزار و خدمات دلخواه شما در وردپرس Landing Pages for Online Products WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!