همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Pricom پریکام قالب خدمات چاپ و دیزاین وردپرس

با توجه به اینکه چاپخانه‌ها و شرکت‌های طراحی از ارائه دهندگان خدماتی هستند که نیاز به ارائه نمونه‌کارهای خود به صورت آنلاین مشتریان دارند، انتخاب یک قالب وردپرس مناسب برای سایت آن‌ها، امری بسیار مهم است. قالب Pricom برای وردپرس یکی از بهترین گزینه‌ها برای این نوع سایت‌ها است که با طراحی شیک و حرفه‌ای، امکانات متنوع و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قالب پریکام با اتکا به قدرت افزونه Elementor ساخته شده است که به شما اجازه می‌دهد صفحات سایت خود را به راحتی و با کشیدن و رها کردن المان‌ها طراحی کنید. همچنین این قالب با افزونه WooCommerce سازگار است و شما می‌توانید محصولات خود را در سایتتان به صورت آنلاین به فروش برسانید.

برخی ویژگی های این قالب عبارتند از طراحی زیبا و مدرن، امکان طراحی صفحات داخلی با سبک‌های مختلف، فرم‌های تماس با ما، امکان نمایش نمونه‌کارها و پروژه‌ها، وجود قالب‌های وبلاگ، گالری تصاویر با سبک‌های متنوع، اسلایدرهای تصویری و ویدئویی، نمادهای اجتماعی، طراحی واکنش‌گرا و سازگاری با مرورگرهای مختلف.

دانلود Pricom پریکام قالب خدمات چاپ و دیزاین وردپرس
پریکام قالب خدمات پرینت تیشرت، کارت ویزیت، چاپ افست و طراحی Printing Company & Design Services WordPress theme

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!