همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود OS Services Booking برای جوملا

افزونه رزرو وقت و قرار ملاقات جوملا Joomla Services and Appointments

افزونه OS Services Booking ابزاری جهت رزو وقت و تنظیم زمان قرار ملاقات به صورت آنلاین است. مثلا از این افزونه میتوان جهت رزرو آنلاین نوبت دکتر، دندانپزشکی و یا هر نوع سرویس دیگر که نیازمند وقت گرفتن از پیش باشد استفاده کرد. او اس سرویس بوکینگ امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار میدهد که آن را تبدیل به یکی از قوی ترین افزونه های رزرواسیون وقت جوملا مینماید. ارسال درخواست نوبت گیری از طرف کاربران در این افزونه به آسانی صورت میگیرد و طی این موارد اطلاعات لازم از کاربر دریافت خواهد شد.

از امکانات این افزونه میتوان به سازگاری با نیازهای انواع سرویس های نیازمند رزرو وقت و نوبت گیری، امکان مدیریت داده ها، ارسال درخواست رزرواسیون آسان، امکان ایجاد فیلد های سفارشی، امکان استفاده به صورت چندزبانه، امکان استفاده سرویس های پیامکی (clickatell و eztexing)، پشتیبانی از امکان پرداخت، طراحی واکنش گرا، امکان ارسال صورتحساب و استفاده از کد QR اشاره کرد.

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!