همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود MetaPortal قالب React NextJs نمونه کار NFT

قالب MetaPortal یک الگوی NFT پورتفولیو و لندینگ ReactJS است که می تواند برای ایجاد صفحه نمونه کار توکن های غیر قابل تعویض استفاده شود. این قالب یک الگوی بلاک چین NFT، رمزنگاری، هنر رمزنگاری، دیجیتال و مناسب با بسیاری اهداف دیگر بر پایه ReactJS با بهترین طراحی است.

اکنون، در قرن بیست و یکم، تقاضا برای نمایش محصولات NFT برای فروش مجدد در بازارهای محبوب مرتبط مانند Opensea و Discord و غیره به شدت افزایش یافته است. ممکن است مجبور شوید از برخی الگوهای CMS برای نمایش محصولات خود استفاده کنید. با این حال، ممکن است برای مرتب کردن محصولات خود به یک ترتیب راحت به فیلترها نیاز داشته باشید. همه CMS ها نمی توانند در چنین شرایط پیچیده ای به شما کمک کنند. ممکن است سیستم های مدیریت محتوایی را بیابید که این قابلیت را دارند، اما سفارشی کردن آنها می تواند برای شما دردسرساز باشد.

این مشکل با ارائه این قالب رفع شده و یک قالب بر اساس ReactJS ایجاد شده است. بله، درست خواندید، یک قالب ReactJS برای حل این مشکل. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه رسمی این محصول مراجعه کرده و اطلاعات آن را مورد بررسی قرار دهید.

دانلود MetaPortal قالب React NextJs نمونه کار NFT
متا پورتال قالب ری اکت نکست جی اس صفحه فرود و لندینگ نمونه کار و سایت پورتفولیو ان اف تی NFT Portfolio and Landing Page React NextJS Template

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!