همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Matias قالب تیلویند پورتفولیو شخصی

Matias یک قالب منحصر به فرد و خلاقانه برای ساخت رزومه و CV با استفاده از تکنولوژی Tailwind CSS برای توسعه دهندگان، طراحان، برنامه نویسان، فریلنسر ها، نویسندگان، وکلای حقوقی، موزیسین ها، مربیان، عکاسان و فعالان هر شغل دیگری است و می‌تواند برای انواع صفحات شخصی استفاده شود.

این قالب شامل هر دو حالت طراحی تک صفحه و مولتی پیج با طراحی ساده و روان است. هر عنصر از این طرح به طور کامل خلاقانه است. فایل‌های HTML قابل سفارشی‌سازی کامل هستند و همه عناصر در گروه‌ها قرار دارند و می‌توانند به راحتی با نام گروه شناسایی شوند.

این قالب به راحتی قابل سفارشی‌سازی، کاملاً واکنش‌گرا و سازگار با تمام مرورگرها و دستگاه‌های مدرن است و با دقت لایه‌بندی شده است و شامل یک نمای کلی از سلسله مراتب گروه‌ها و لایه‌ها برای دسترسی آسان است. شما می‌توانید به راحتی در چند کلیک هر تصویری را با تصویر و یا محتوای خود جایگزین کنید.

دانلود Matias قالب تیلویند پورتفولیو شخصی
متایس / ماتیاس / متیاس قالب اچ تی ام ال سایت نمونه کار شخصی Tailwind CSS Personal Portfolio Template

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!