همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود IT Agiletech قالب HTML شرکتی

قالب Agiletech یک قالب Html5 تمیز و مدرن است. این قالب یک طرح HTML مدرن است که برای سایت های ارائه راه حل های فناوری و فناوری اطلاعات کاملاً مناسب است. قالب با عناصر وب از پیش تعریف شده همراه شده که به شما کمک می کند تا سایت خود را به آسانی بسازید. اجایل تک با تمام ویژگی های صنعت IT که به آژانس یا صنعت فناوری اطلاعات به آن نیاز دارند ساخته شده است تا بهترین سایت را بسازید.

این قالب دارای طرح کاملاً واکنش گرا است و در همه دستگاه ها پاسخگو است و در هر دیواسی زیبا به نظر می رسد! فایل های Html5 کاملا باز و قابل تنظیم هستند و همه عناصر به صورت گروهی مرتب شده هستند و به راحتی می توانند با نام گروه نیز شناسایی شوند. سفارشی کردن این قالب آسان است، تمام بخش های آن به خوبی سازماندهی شده اند تا هر تغییری را بدون هیچ مشکلی انجام دهید. شما آزاد خواهید بود که عناصر و اجزاء را برای ایجاد طرح خود با هم ترکیب کنید. این یک انتخاب هوشمندانه برای پروژه های بعدی شما خواهد بود.

دانلود IT Agiletech قالب HTML شرکتی
اجایل تک قالب فناوری اطلاعات و آی تی سایت شرکتی اچ تی ام ال IT Solutions & Technology Service Agency Multipurpose Template

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!