همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Hostix هاستیکس قالب هاست و میزبانی وردپرس

Hostix یک قالب حرفه‌ای و مدرن وردپرس است که به طور خاص برای وبسایت‌های مرتبط با میزبانی و فناوری طراحی شده است. این قالب طراحی زیبا و ساده‌ای را ارائه می‌دهد که هم ظاهری جذاب دارد و هم کاربرپسند است. با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی، هاستیکس همه چیزی را که برای ایجاد یک کسب و کار میزبانی موفق یا نمایش خدمات فناوری خود نیاز دارید، برای شما فراهم می‌کند.

این قالب شامل امکان پیاده سازی انواع طرح صفحه اصلی و بسیاری از صفحات داخلی برای مضامین و خدمات مختلف است. این محصول همچنین دارای مجموعه‌ای قدرتمند از ابزارها و افزونه‌ها است که قابلیت‌های وبسایت شما را بهبود می‌بخشند. هوستیکس برای ارائه دهندگان خدمات میزبانی، مشاور IT یا علاقه‌مندان به فناوری، انتخابی مناسب است تا حضور قدرتمندی را در فضای آنلاین تجربه نموده و مشتریان بالقوه را تبدیل به کاربران همیشگی سایت خود نمایید.

دانلود Hostix هاستیکس قالب هاست و میزبانی وردپرس
هاستیکس / هوستیکس قالب خدمات میزبانی، سرور، سرور مجازی و هاست و دامنه وردپرس Hosting WHMCS

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!