همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Hostie هاستی قالب HTML و WHMCS

آماده اید تا کسب و کار هاستینگ خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید؟ بجز Hostie قالب دیگری را جستجو نکنید! این قالب قدرتمند، کاربرپسند و سازگار با موبایل، برای تحت تاثیر قرار دادن هم مشتریان و هم رقبا طراحی شده است. هاستی با فریم ورک قدرتمند بوت استرپ ساخته شده و انتخابی عالی برای هر شرکتی در زمینه هاستینگ، دامنه و ارائه خدمات مشابه است.

این محصول همراه با قالب WHMCS ارائه می شود. این به شما امکان می دهد تا تمام جنبه های کسب و کار هاستینگ خود را از جمله صورتحساب، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر را به طور موثر از یک پلتفرم واحد مدیریت کنید.

برخی ویژگی های قالب Hostie

  • بهره گیری از فریم ورک Bootstrap 5: بوت استرپ محبوب ترین فریم ورک HTML، CSS و JS برای توسعه پروژه های ریسپانسیو و با اولویت موبایل در وب است.
  • سازگار با سئو: با ساختار سئو محور این قالب، به راحتی در نتایج موتورهای جستجو قابل مشاهده خواهید بود که به شما کمک می کند تا به رتبه های برتر برسید.
  • نسخه راست به چپ (RTL)
  • اسلایدر Swiper: به راحتی و با افکت‌های انیمیشن متفاوت، اسلایدهای خیره کننده ایجاد کنید.
  • طراحی پاسخگو: وب سایت شما بدون توجه به دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند، به طور کامل به بهترین شکل در آنها نمایش داده میشود.
  • دهها فایل HTML معتبر: کدهای اکثر بخش های قالب زیبا و تمیز نوشته شده اند. این کدها با استانداردهای وب W3 کاملا سازگار هستند.
  • یکپارچه سازی WHMCS: این قالب به طور یکپارچه با WHMCS، پلتفرم پیشرو اتوماسیون هاستینگ وب، ادغام می شود. این ترکیب قدرتمند به شما امکان می دهد تا به طور موثر صورتحساب، پشتیبانی مشتری و سایر جنبه های مهم کسب و کار هاستینگ خود را از یک پلتفرم واحد مدیریت کنید.

دانلود Hostie هاستی قالب HTML و WHMCS
هوستی قالب اچ تی ام ال و دبلیو اچ ام سی اس خدمات هاستینگ و میزبانی، سرور اختصاصی و مجازی و خدمات ابری، ثبت و جستجوی دامنه Web Hosting & WHMCS HTML Template

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!