همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود HexaDash هگزادش قالب داشبورد ادمین

قالب HexaDash یک تمپلیت داشبورد و قالب مدیریت چند منظوره ممتاز بر پایه Tailwind، React، Vue، Svelte، Node JS، Laravel، Django و Bootstrap 5 است. که احتمالا نسخه های بیشتری مانند Angular، TypeScript، Solid JS، Bun، redwoodjs و ASP.net نیز ممکن است در آینده به جمع نسخه های این قالب افزوده شوند. از SvelteKit، Sveltestrap، و ViteJS در نسخه Svelte قالب و Ant Design & React Router در نسخه React استفاده می‌شود تا این الگو به عنوان سنگ زیر بنا و یک محصول همه کاره در زمینه ساخت انواع داشبورد تبدیل شود.

این داشبورد مدیریت با امکانات گسترده و غافلگیرکننده بسیار، همراه و بهینه شده است که می تواند نحوه استفاده شما را برای الگوهای PWA تغییر دهد. هگزادش دارای بیش از 150 صفحه، بیش از 100 جزء، بیش از 5 داشبورد از پیش ساخته شده، بیش از 15 برنامه از پیش ساخته شده و بیش از 100 ابزارک و غیره است.

این الگو شامل تعدادی کتابخانه نمودار مانند Chart Js، Google Charts، Recharts Charts، Apex Charts و Peity Charts است. جدای از این ها، این داشبورد با گزینه های مختلف نقشه مانند امکان استفاده از نقشه های گوگل، نقشه های Openstreet و نقشه های وکتور همراه شده است. علاوه بر این، در اینجا کتابخانه های مختلف آیکون مانند Unicons، Font Awesome، Line Awesome و Ant Design Icons را نیز خواهید یافت.

علاوه بر این، قالب به راحتی با متغیرهای CSS سفارشی می شود، به این معنی که می توانید آن را دقیقاً همانطور که می خواهید سفارشی سازی کنید. کدهای استاندارد و کامنت گذاری شده ان به شما کمک می کنند تا بدون گیر کردن در مسیر توسعه، به راحتی با آن کار کنید. برخی دیگر از ویژگی‌های کمکی و در عین حال قدرتمند این محصول عبارتند از پروفایل ها، تنظیمات، گالری، بخش قیمت‌گذاری، آگهی‌ها، گواهینامه، بخش سوالات متداول، حالت تعمیر، صفحه خطای 404، شرایط و ضوابط سرویس، صفحه به زودی، و بسیاری از صفحات دیگر و همچنین بسیاری از برنامه‌ها از جمله ایمیل، تجارت الکترونیک، تقویم، پروژه‌ها، وظایف، پشتیبانی، یادگیری، یادداشت، تماس، تقویم و بسیاری موارد دیگر که در این محصول در اختیار شما خواهند بود.

دانلود HexaDash هگزادش قالب داشبورد ادمین
Tailwind CSS, React, Svelte, Vue, Laravel, Nodejs, Django & HTML Admin هگزا دش قالب تیل ویند، اچ تی ام ال، لاراول، نود جی اس، جنگو و … چندمنظوره Dashboard Template

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!