همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Groovy قالب وبلاگی مدرن و سبک وردپرس

قالب Groovy یک تم وردپرس وبلاگی منحصر به فرد و بسیار مدرن است که توسط طراح فعال تم فارست EstudioPatagon و با پیروی از آخرین روند های طراحی روز ایجاد شده است.

این تم وردپرسی که بر استفاده از رنگ‌های زنده متمرکز شده است، کاملاً با هر نوع وبلاگی مخصوصاً وبلاگ‌های شخصی، مسافرتی، فناوری، کمیک/انیمه یا بیوگرافی انتخابی مناسب است. این قالب همچنین 2 طرح “Solid Border” یا “Soft Shadow” را ارائه می دهد تا کاملاً متناسب با نمایش هر نوع تصویری باشد.

این قالب بسیار سبک است (فقط 1 پلاگین مورد نیاز برای دسترسی به همه ویژگی ها). این تم سریع با چندین تکنیک برای دستیابی به امتیازات عالی در Google Insights بهینه سازی شده است، همچنین کیفیت کد و SEO نیز در طراحی این قالب مد نظر قرار گرفته است.

استفاده و سفارشی سازی این قالب بسیار آسان است. شامل ابزارک های سفارشی و یک پنل مدیریت تم قدرتمند برای تسهیل سفارشی سازی است.

دانلود Groovy قالب وبلاگی مدرن و سبک وردپرس
گرووی قالب وبلاگی مینیمال و سایت شخصی برای وردپرس Modern & Lightweight Blog for WordPress

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!