همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Gowilds قالب تور و سفر وردپرس

قالب وردپرس رزرو تور Gowilds برای نمایش تورهای شما به شکلی شیک و جذاب مناسب است و امکان طراحی صفحات با امکانات قابل توجهی را برای نمایش تورها و مقصدهای شما ارائه می دهد. این قالب برای آژانس‌های مسافرتی، اپراتورهای تور، وب‌سایت‌های رزرو تعطیلات سفر، و شرکت‌های رزرواسیونی که به دنبال عملکرد جستجوی منحصربه‌فرد و بصری هستند، انتخابی عالی است.

گو وایلدز دارای طراحی واقعاً مبتکرانه بوده و یک تم وردپرس کامل است که برای بخش صنعت گردشگری ساخته شده است و برای اپراتورهای تور و آژانس های مسافرتی متخصصان تورهای روزانه، بسته های تور، تعطیلات، پیاده روی و کمپینگ، تورهای شهری، بسته های کروز و غیره، کاملا ایده آل است.

این تم دارای کنترل پنل فوق العاده قدرتمند خود با گزینه ها و ابزارهای مفید فراوان برای مدیریت سایت شما است که از بین آنها میتوان به مواردی همچون Elementor، Revolution Slider، فونت آیکن سفارشی و غیره اشاره کرد. این تم از آخرین فناوری های وب شالم Bootstrap 5، SASS، HTML5، CSS3 و آیکن های فونت آوسام پشتیبانی میکند.

دانلود Gowilds قالب تور و سفر وردپرس
گووایلدز قالب ارائه خدمات رزرو تور و گردشگری وردپرس Travel & Tour Booking WordPress Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!