همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Fana فانا قالب فروشگاه مد و پوشاک وردپرس

فانا یک قالب وردپرس سازگار با ووکامرس است که برای هر فروشگاه مد و پوشاک انتخابی مناسب است. با طراحی زیبای این قالب، مشتریان نمی توانند چشم خود را از فروشگاه آنلاین شما بردارند. این قالب را انتخاب کرده و بلافاصله فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

این قالب یک منوی موبایل مفید را در اختیار شما قرار می دهد که خریداران شما را بدون زحمت به محصول مورد نظر خود خواهد رساند. از امکان طراحی صفحات خانگی و محصولات مسحورکننده گرفته تا چندین بخش تماس، فرآیند تسویه حساب بسیار بهینه و حتی یک سیستم وبلاگ، همه چیز در این قالب وجود دارد. برای اینکه بتوانید با فانا کار کنید نیازی به کدنویسی با تجربه ندارید. شما حتی نیازی به لمس یک خط کد ندارید، Fana پروسه سفارشی سازی را برای افراد تازه کار بسیار مناسب می کند.

برخی دیگر از امکانات این قالب عبارتند از امکان استفاده از Slider Revolution، امکان پیاده سازی طرح‌بندی‌های مختلف فروشگاه و محصول، بارگذاری سریع، بهینه‌سازی برای موتور های جستجو و پشتیبانی از حالت چند زبانه و چند ارزی.

دانلود Fana فانا قالب فروشگاه مد و پوشاک وردپرس
فانا قالب فروشگاهی ووکامرس Fashion Shop WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!