همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Elstar الستار قالب React Tailwind داشبورد ادمین

Elstar یک قالب مدیریتی کامل بر پایه React است که با توجه به تجربه برنامه‌نویسان و قابلیت مقیاس پذیری بالا طراحی شده است. این قالب دارای مجموعه کاملی از اجزاء رابط کاربری است که با دقت و با استفاده از Tailwind CSS طراحی شده‌اند و نیازهای ایجاد رابط کاربری و برنامه‌های مدرن و زیبا را برآورده می‌کند.

ایل‌استار تم‌ها و گزینه‌های طرح‌بندی متعددی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد در کمترین زمان سبک و طرح برنامه خود را به روز کنید. همچنین، این قالب از تم تیره و زبان‌های راست به چپ نیز پشتیبانی می‌کند.

ایلستار صفحات کاربردی، پیکربندی مسیریابی، پیکربندی برنامه و ویژگی‌های احراز هویت را به طور پیش‌فرض داراست. این محصول همچنین، شامل تعداد زیادی اجزاء قابل استفاده در سطوح مختلف است که به شما امکان می‌دهد هر پروژه‌ای را به سرعت شروع کنید. با استفاده از آن، شما قادر خواهید بود به سرعت هر پروژه‌ای را راه‌اندازی کنید و تجربه بی‌نظیری را برای کاربران خود ایجاد کنید.

دانلود Elstar الستار قالب React Tailwind داشبورد ادمین
الستار قالب تیلویند و ری اکت پنل مدیریتی React Tailwind Admin Template

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!