همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود EdgeFolio قالب نمونه کار و بلاگ تیل ویند

قالب Edgefolio یک قالب زیبا و کارآمد برای راه اندازی وبلاگ‌ها، نمونه‌کارها و پروژه‌های شخصی است که با بهره گیری از فریم‌ورک Next.js و React طراحی شده است. این قالب دارای طراحی واکنش‌گرا است که روی انواع دیوایس ها به زیبایی به نمایش در می آید. با استفاده از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این قالب، می‌توانید مطالب و نمونه‌کارهای خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید و به بازدیدکنندگان یک تجربه کاربری عالی ارائه دهید.

ای تمپلیت از فریم‌ورک نکست جی اس که دارای عملکرد بالا و بهینه است و باعث ایجاد صفحات بسیار سریع و پرسرعت می‌شود بهره میگیرد و همچنین از React استفاده می‌کند که یکی از قدرتمندترین فریم‌ورک‌های جاوااسکریپت برای ساخت رابط کاربری است. اج فولیو از Tailwind CSS به عنوان یک کتابخانه استایل‌دهی استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد طراحی و ظاهر وبسایت را با استفاده از کلاس‌های CSS سفارشی‌سازی کنید.

دانلود EdgeFolio قالب نمونه کار و بلاگ تیل ویند
اج فولیو قالب تیلویند سی اس اس ری اکت نکست جی اس نمونه کار و پورتفولیو شخصی Nextjs React Blog Portfolio TailwindCSS Template

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!