همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Dride قالب سایت آموزشی رانندگی

تمپلیت Dride یک قالب HTML برای سایت های کلاس‌های رانندگی، دریافت گواهینامه رانندگی، موسسات آموزش رانندگی، دوره‌های آموزش و آزمون آنلاین رانندگی، آزمون راهنمایی و رانندگی، کلاس های آیین نامه و موارد مشابه طراحی شده است.

صفحات این قالب با جزئیات عالی طراحی شده است که با نیاز های هر آموزششگاه رانندگی سازگار خواهد بود. اگر شما در زمینه آموزش راهنمایی رانندگی، کلاس های شهری آموزش رانندگی و آیین نامه فعالیت میکنید قطعاً طرحی را مناسب خود در این قالب پیدا خواهید کرد که نیازهای شما را برآورده کند.

برخی ویژگی های اصلی قالب Dride

طراحی واکنش‌گرا: این محصول با طراحی واکنش‌گرا ساخته شده است که به اندازه مناسبی برای تمام اندازه‌های صفحه نمایش تنظیم می‌شود و به این صورت اجازه میدهد که وبسایت شما به خوبی روی رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های موبایل نمایش داده شده و عمل کند.

طراحی حرفه‌ای: این الگو دارای طراحی مدرن و حرفه‌ای است که برای ارائه انواع دوره‌های آموزش رانندگی مناسب است و نقطه ای قابل اتکا برای شروع کار شماست.

صفحات پیش‌طراحی شده: با صفحات پیش‌طراحی شده برای صفحه اصلی، دوره‌های رانندگی، درباره ما، وبلاگ، خدمات، دوره و جزئیات دوره، پروژه و جزئیات پروژه، معرفی تیم، صفحه سوالات متداول، صفحه فروشگاه و جزئیات محصول، صفحه سبد خرید، تسویه حساب، لیست علاقه‌مندی‌ها، تماس و صفحه خطا همراه است که به شما امکان می‌دهد به سرعت یک وبسایت حرفه‌ای ایجاد کنید.

رابط گرافیکی کاربرپسند: این الگو به راحتی قابل ناوبری و استفاده است، حتی برای کسانی که تجربه محدودی در طراحی وب دارند، به دلیل رابط کاربری کاربرپسند آن استفاده از آن آسان خواهد بود.

طرح قابل تنظیم: دراید دارای طرح قابل تنظیم است که می‌توانید آن را بر اساس نیازها و ترجیحات خاص خود تغییر دهید و یک وبسایت منحصر به فرد ایجاد کنید که از رقیبان شما متمایز باشد.

سازگاری با مرورگرها: این الگو برای کار با مرورگرهای وب مختلف به طور پایه ای طراحی شده است و اطمینان حاصل می‌کند که وبسایت شما برای تمام کاربران، بدون توجه بدون محدودیت در مرورگرشان، به صورت مناسب نمایش داده شده و عمل می‌کند.

کد تمیز: الگوی Dride با کد تمیز و سازمان‌یافته ساخته شده است، که امکان تغییر و سفارشی‌سازی آن را بدون خطر شکستن و از کار افتادن وبسایت میسر میکند.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو: این محصول با بهینه‌سازی ساده SEO طراحی شده است که به وبسایت شما کمک می‌کند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب نمایید.

افزونه‌های یکپارچه: قالب با افزونه‌های مانند Slick Slider و Isotope و Contact Form with Ajax همراه است که می‌توانند قابلیت‌های اضافی را به وبسایت شما اضافه کنند و تجربه کاربر را بهبود بخشند.

دانلود Dride قالب اچ تی ام ال سایت آموزشی رانندگی
دراید / دی راید قالب سایت آموزش رانندگی، آموزشگاه رانندگی، راهنمای آزمون راهنمایی و رانندگی و آیین نامه Driving School & Courses HTML Template

امتیاز: 5.0/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!