همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Dots قالب سایت خلاقانه شرکتی وردپرس

قالب وردپرس Dots یک قالب کسب و کار برای راه اندازی سایت های شرکتیست که برای انواع شرکت‌ها در جریان راه اندازی سایت های حرفه‌ای با وردپرس انتخابی مناسب است.

با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته، این قالب مناسب برای آژانس‌های دیجیتال، شرکت‌های تبلیغاتی، استودیوهای خلاقیت، مشاوران کسب و کار و هر نوع فعالیت و تجارتیست که نیاز به یک حضور آنلاین قوی دارد.

با استفاده از این قالب می‌توانید وبسایتی منحصربه‌فرد و حرفه‌ای بسازید که به نیازهای کسب و کار شما پاسخ می‌دهد. قالب داتس دارای طراحی کاملاً واکنش‌گرا برای تمامی دیوایس هاست و بهینه شده است تا سرعت بارگیری صفحات سایت شما را به حداکثر برساند.

همچنین، این قالب با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و استانداردهای وب، امکاناتی مانند سازگاری با مرورگرهای مختلف، سئوی بهینه و قابلیت سفارشی‌سازی آسان را فراهم می‌کند. با این قالب شما می‌توانید وبسایتی قدرتمند و جذاب بسازید تا کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید.

دانلود Dots قالب سایت خلاقانه شرکتی وردپرس
داتس قالب شرکتی وردپرس Creative Business Agency Theme

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!