همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Dashify دشیفای قالب چندمنظوره مدیریتی

قالب Dashify یک قالب داشبورد مدیریت مدرن و منحصر به فرد است که با بهره گیری از فریم ورک بوت استرپ و جی کوئری ساخته شده است و برای اکثر توسعه دهندگان وب، انتخابی مناسب است. این قالب به نحوی طراحی شده است که به طور کامل با تمام مرورگرها و دستگاه های مرسوم استفاده از صفحات وب سازگار باشد.

این قالب دارای انواع صفحات از پیش ساخته شده آماده و کامپوننت های طراحی وب با قابلیت استفاده مجدد است که می توان از آنها برای ایجاد وب اپلیکیشن های شگفت انگیز استفاده کرد. طراحی این الگو منحصر به فرد است و دارای طرح بندی غیر معمول و سبک حاشیه ای است. علاوه بر این، دشیفای دارای تم های روشن و تاریک (مناسب استفاده برای دارک مود) است و از نمایش محتوای راست به چپ یاRTL پشتیبانی می کند.

این الگو دارای ساختار دایرکتوری واضح و مرتب است که درک و تطبیق برای شروع پروژه شما را به شکل قابل توجهی آسان می کند. سفارشی‌سازی و انجام فعالیت های مورد نیاز جهت توسعه، با این الگو سرگرم‌کننده است، زیرا تمام کدهای ظاهر طراحی شده در SCSS نوشته شده‌اند و به شما امکان می‌دهند سبک طراحی را به راحتی سفارشی کنید.

این الگو همچنین از Nunjucks برای تولید صفحات HTML به صورت پویا استفاده می کند، با ویژگی های Nunjucks مانند عملکرد، ماژول و قطعات و وراثت، تولید صفحات اچ تی ام ال را انعطاف پذیرتر و قابل گسترش تر می کند. این الگو همچنین با اسکریپت‌های Gulp به عنوان ابزاری برای سازمان‌دهی، کامپایل و بسته‌بندی همه کدها و متعقلاتی ارائه می‌شود که فرآیند توسعه شما را کارآمدتر و بدون دردسر می‌کند.

دانلود Dashify دشیفای قالب چندمنظوره مدیریتی
دشیفای قالب اچ تی ام ال ناحیه مدیریت و داشبورد ادمین چندمنظوره Multipurpose Admin Dashboard Template

امتیاز: 4.3/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!