همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Cetalog ستالوگ قالب بازاریابی و سئو وردپرس

قالب Cetalog یک تم وردپرس با طراحی چشم نواز و مینیمالیستی است که برای شرکت‌های سئو، آژانس‌های بازاریابی دیجیتال یا سایر شرکت‌های بزرگ و کوچک امکانات کاملی را ارائه میدهد.

این تم با محبوب‌ترین چهارچوب CSS واکنش‌گرا Bootstrap 5، المنتور، HTML5، CSS3، jQuery و بسیاری از فناوری‌های مدرن ساخته شده است. در چند کلمه، این یک تم چند منظوره قدرتمند و با استفاده بسیار آسان است. در نگاه اول، با طراحی مد روز و پرانرژی آن با انتقال های روان و انیمیشن ها تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.

این تم بر روی تمامی دستگاه ها و مرورگرها مانند فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپلورر و سافاری تست شده است و بدون هیچ مشکلی کار می کند. ستالوگ بسیار قابل تنظیم است و در تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه جذاب به نظر می رسد. بهترین روش‌های توسعه وب در این محصول گنجانده‌ شده و می‌توانید طرح‌بندی‌های وب‌سایتی عالی بر اساس Bootstrap یا Grid 1170px در آن ایجاد کنید.

اگر به دنبال تم وب سایتی هستید که واقعاً بازدیدکنندگان وب سایت شما را به حداکثر برساند، این قالب انتخاب مناسبی برای شماست.

دانلود Cetalog ستالوگ قالب بازاریابی و سئو وردپرس
ستالوگ قالب آژانس خدمات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و سایت شرکتی وردپرس Marketing & SEO Agency WordPress Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!