همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود CartFlows Pro برای وردپرس

افزونه Cart Flows Pro یک افزونه وردپرس فروشگاهی سازگار با ووکامرس است که از آن به عنوان قیف فروش ووکامرس و کارت فلو نیز یاد میشود. در دنیایی که برای ارائه هر محصول یا خدمات صد ها رقیب برای هر وبسایتی وجود دارد، یافتن مشتری و فروش محصولات به شکل چشمگیری سخت تر از گذشته شده. دیگر دارا بودن کیفیت و ارائه خدمات عالی به تنهایی نمی‌تواند نظر مشتری‌ها را جلب کند. یکی از یهترین روش هایی که علم بازاریابی برای فروش پیشنهاد میدهد استفاده از قیف فروش می باشد.

کارت فلوز پرو فرآیندی را ایجاد می کند که طی آن مشتری واجد شرایط، تبدیل به خریدار محصول سایت شما شده و در نتیجه منجر به سوددهی بیشتر و افزایش فروش در سایت می شود. افزونه کارتفلوز پرو این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا در هر مرحله بتوانید مشتری های بالقوه و مشتری های واقعی سایت را اندازه گیری نمایید و همواره بر میزان فروش نظارت دقیق داشته باشید. همچنین از همه مهم تر به شما کمک میکند تا بتوانید پیش بینی خوبی از بازار آینده و پتانسیل سوددهی سایت خود داشته باشید.

دانلود CartFlows Pro برای وردپرس
افزونه کارت فلوز پرو برای وردپرس

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!