همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود BreezingForms Pro برای جوملا

افزونه BreezingForms Pro برای جوملا یکی از قدرتمند ترین افزونه های فرم ساز جوملا است که تکنیک های مدرن را با امکانات حرفه ای ترکیب کرده و در اختیار کاربر قرار میدهد. با استفاده از این افزونه میتوانید از ساده ترین فرم ها تا فرم های بسیار حرفه ای و پیچیده را به آسانی طراحی کرده و در اختیار کاربران وبسایت خود قرار دهید.

اگر نیاز به ساختن فرم در سایت خود داشته باشید، افزونه بریزینگ فرمز یکی از بهترین انتخاب های شما در این زمینه خواهد بود. فرم های ساخته شده توسط این افزونه ریسپانسیو و واکنش گرا بوده و در طراحی آنها از فریم ورک نام آشنای توییتر، با نام بوت استرپ استفاده شده است. بنابراین فرم های ساخته شده با استفاده از این افزونه امکان نمایش روی انواع دیوایس ها را خواهند داشت. این افزونه از سال 2009 یکی از بهترین فرم ساز های جوملا بوده که میتواند کلیه امکانات مورد نیاز شما را در ایجاد و مدیریت انواع فرم در یک مجموعه در اختیار شما قرار دهد.

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!