همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Bankio بانکیو قالب ری اکت نکست

Bankio یک قالب وب سایت بانکی بر پایه ری اکت نکست است. این قالب یک راه حل بانکداری دیجیتال کاملاً مجهز و قابل تنظیم است که به شکلی طراحی شده تا به موسسات مالی و استارتاپ های فینتک کمک کند تجربه بانکداری آنلاین یکپارچه ای برای مشتریان خود ایجاد کنند.

با پایه گذاری بر روی ری اکت و نکست جی اس خالص، این قالب بدون جی کوئری است و مجموعه ای قوی از ویژگی ها را ارائه می دهد تا به شما کمک کند یک وب سایت واکنشگرا و با عملکرد بالا ایجاد کنید. با صفحات متنوع در دسترس، این قالب شامل یک فرم تماس پویا است و شامل slick-carousel، react-icons، ES6+، گرافیک آماده برای نمایشگر های رتینا و انتقال روان و صاف می باشد.

این قالب همچنین با توجه به اصول SEO، سازگار با نیازهای توسعه دهنده ها طراحی شده و به راحتی قابل سفارشی سازی است، که آن را تبدیل گزینه ای عالی برای هر کسی که مایل به ایجاد وب سایت بانکداری مدرن و حرفه ای است، می نماید.

دانلود Bankio بانکیو قالب ری اکت نکست
بانکیو قالب ری اکت نکست سایت خدمات مالی، بانکداری، وام و کارت اعتباری Bank Website React Next Template

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!