همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت رابط کاربری TREVA UI Kit

کیت رابط کاربری تروا سیستم طراحی نهایی و جامع، شامل همه چیزهایی که برای پروژه خود نیاز دارید در یک مکان است! کیت Treva UI شامل بیش از 490 کامپوننت، 170 آیکن، 50 اسکرین و صفحه نمایش و 40 سبک متن است.

اجزای کاملاً دقیق برای استفاده در طیف گسترده ای از جریان ها و پروژه های وب در این محصول گنجانده شده اند و همه اجزا به راحتی قابل تنظیم هستند تا متناسب با سبک برند شما باشند.

این محصول شامل هر صفحه ای است که برای پروژه وب خود نیاز دارید. از مدیریت کار و پروژه گرفته تا مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و هر پلتفرم دیگر SaaS و ارائه خدمات. بخش های مختلف این محصول دارای استفاده آسان بوده و به طور کامل قابل تنظیم هستند.

همه آیکون ها به صورت وکتور / گرافیک های برداری انعطاف پذیر هستند که استفاده از آنها را در هر اندازه ای آسان می کند. همه چیز در این محصول به نحوی ساخته شده تا آماده مقیاس پذیری باشد.

کیت رابط کاربری TREVA سبک‌های متنی را به‌طور خاص ایجاد می‌کند تا اطمینان حاصل کند که برای استفاده در UI بهینه شده است تا برای هر موردی بسیار خوانا باشد. این تم در اصل با خانواده فونت گوگل روبیک ساخته شده است.

دانلود کیت رابط کاربری TREVA UI Kit
تروا یو آی سیستم طراحی و کیت رابط کاربری لایه باز برای فیگما The ultimate and more comprehensive Design System

امتیاز: 4.8/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!