همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت تمپلیت Printey برای المنتور

Printey یک کیت المنتور همه کاره است که برای ارتقای سایت خدمات چاپ حرفه ای شما طراحی شده است. با طراحی شیک و قابل تنظیم خود، پرینتی همه چیزهایی را که برای ایجاد یک سایت خدمات چاپ خیره کننده و ایجاد برندینگ قوی شرکتی نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

این قالب طیف گسترده ای از ویژگی ها را به طور خاص برای چاپخانه ها و آژانس های طراحی گرافیک ارائه می دهد و از آن میتوانید برای انواع سایت های ارائه خدمات چاپ روی تیشرت، چاپ طرح روی ماگ، جاسوئیچی، طراحی کارت ویزیت و ارائه انواع خدمات تبلیغاتی در زمینه چاپ و پرینت بهره بگیرید.

رابط کاربری بصری و سازگاری آن با صفحه ساز Elementor به شما امکان می دهد تا به راحتی هر عنصر را برای برآوردن نیازهای تجاری منحصر به فرد خود شخصی سازی کنید. در زمینه طراحی و چاپ هر محصولی که فعالیت کنید و اگر بخواهید خدمات طراحی کارت ویزیت های چشم نواز، بروشورهای جذاب یا تراکت های جذاب ارائه دهید، این کیت شما را تحت پوشش قرار داده است.

دانلود کیت تمپلیت Printey برای المنتور
پرینتی قالب آماده المنتور برای سایت های خدمات چاپ و پرینت Printing Business Elementor Template Kit

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!