همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت ایلوستریشن وکتور BOXXY

با BOXXY Vector Illustration Kit با اطمینان به آینده طراحی قدم بگذارید. پروژه بعدی خود را با طرح های گرافیکی شیک که آن را از بقیه رقبا متمایز می کند، ارتقا دهید. کتابخانه Figma و دارایی‌های قابل تنظیم Adobe Illustrator به شما این قدرت را می‌دهد که ترکیب‌های خیره‌کننده و جذابی را با این کیت ایجاد کنید که مخاطبان شما را طلسم کند.

باکسی را به عنوان یک ماشین زمان برای پروژه های طراحی خود در نظر بگیرید. در کتابخانه فیگما، می‌توانید به راحتی prop ها را روشن/خاموش کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید و هر چیزی را که می‌خواهید تنظیم کنید. برای ایجاد صحنه‌های منحصربه‌فرد خود کافی است عناصر را بکشید و رها کنید.

با این محصول، می‌توانید بدون زحمت صفحات فرود، وب‌سایت‌ها، نمونه کارها و ارائه‌هایی را ایجاد کنید که داستانی جذاب را بیان می‌کنند. خلاقیت خود را آزاد کنید و به جهان نشان دهید که آماده پذیرش آینده طراحی هستید.

دانلود کیت ایلوستریشن وکتور BOXXY
باکسی کیت نقاشی وکتور با استایل های متنوع با فرمت های فیگما، اس وی جی و پی ان جی Vector Illustration Kit

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!