همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کامپوننت RSMembership برای جوملا

کامپوننت RSMembership افزونه ای قدرتمند برای جوملا است که به شما اجازه میدهد به کاربران خود اشتراک بفروشید، کاربران خود را مدیریت کرده و از محتوای سایت خود کسب در آمد کنید. با استفاده از آر اس ممبرشیپ شما میتوانید فایلها، فولدرها و یا حتی محتوای درج شده در سایت خود را به گروه خاصی از کاربران محدود کرده و آنها را تنها در اختیار افرادی قرار دهید که از شما اشتراک تهیه کرده اند.

محدود کردن دسترسی به محتوای سایت و فایل ها

با افزونه RSMembership شما در واقع قادر هستید که دسترسی به هر آدرسی که درون نصب جوملای شما قرار گرفته باشد را بر اساس نیازهای خود محدود کنید. این محتوا میتواند شامل هر چیزی باشد. مثلا ممکن است یک مقاله باشد و یا به طور کامل به کامپوننتی دیگر مربوط باشد. آر اس ممبرشیپ دارای ابزاهایی است که به شما اجازه میدهد مقالات، محل ماژول ها، فولدرها یا حتی منو هایتان را به شکل دلخواه به اشتراک بگذارید. همچنین در این افزونه امکان محدود کردن گروهی URL ها نیز برای شما میسر خواهد بود. انتخاب فایلها و فولدر ها جهت محدود کردن و به اشتراک گذاری آنها نیز به ساده ترین شکل از طریق پنل مدیریتی این افزونه امکان پذیر است.

اشتراک دوره ای یا ثابت

با استفاده از کامپوننت RSMembership میتوانید حالت های مختلفی از اشتراک را با دوره های زمانی مختلف ایجاد کنید. مثلا میتوانید اشتراکی تعریف کنید که در زمانی مشخص یا پس از گذشت دوره ای مشخص (از چند ساعت تا چند سال) به پایان برسد. و یا حتی میتوانید دوره های اشتراک تستی (Trial) تعریف کنید که کاربر تنها یک بار بتواند از آنها استفاده نماید و پس از آن امکان تمدید اشتراک مورد نظر وجود نداشته باشد.

تعریف تنظیمات سفارشی برای عضویت و سفارشی سازی فرم ها

کاربران مختلف شما ممکن است نیازهای مختلفی داشته باشند. شما میتوانید از طریق افزودن تنظیمات اضافی به هر اشتراک به آنها امکان دریافت اشتراک های سفارشی را نیز بدهید.
شما همچنین میتوانید فرم های عضویت دلخواهی را مطابق با سلیقه ی خود ایجاد کرده و دقیقا اطلاعاتی که مورد نیاز شماست را از اعضای خود دریافت کنید.

مدیریت تراکنش ها و کاربران

با استفاده از بخش گزارشات افزونه RSMembership میتوانید از اعضای خود گزارش تهیه کرده و با گرداوری اطلاعات مورد نیاز خود، با وضعیت سیستم، نیازهای کاربران و تمایلات آنها به شکل بهتری آشنا شوید.
تمامی تراکنش های انجام شده برای اشتراک ها قابلیت تایید اتوماتیک و تایید دستی دارند. کاربر تنها زمانی میتواند از یک تراکنش استفاده کند که تراکنش تایید شده باشد. شما میتوانید جزئیات هر تراکنش و اطلاعات مربوط به کاربر و اشتراک آن را مشاهده نمایید و همچنین به لاگ پرداخت ها و … نیز به طور کامل دسترسی داشته باشید و به این شکل به طور کامل به مدیریت سیستم خود و اشتراک کاربرانتان بپردازید.

از امکانات دیگر این افزونه میتوان به امکان برون ریزی اطلاعات با فرمت CSV اشاره کرد. این افزونه کاربردی امکانات بسیار دیگری در اختیار شما قرار میدهد که با مشاهده ی دموی آنلاین آن در سایت رسمی میتوانید به شکل بهتری با این امکانات آشنا شوید.

امتیاز: 4.8/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!