همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه EDD Sell Services برای وردپرس

با افزونه EDD Sell Services بر پایه Easy Digital Downloads در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. کسب و کار آزاد خود را با استفاده از چندین ابزار به راحتی اداره کنید، بهره وری خود را بهبود بخشید و اعتماد مشتری خود را جلب کنید. اکنون میتوانید خدمات را درست مانند محصولات فیزیکی در فروشگاه EDD خود بفروشید و برای انجام آسان سفارش، یک کانال گفتگوی اختصاصی به فروشندگان و مشتریان ارائه دهید. با استفاده از این افزونه کاربردی میتوانید سایتی مانند فایور یا انجام میدم را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی نمایید.

با بهره گیری از این افزونه به کسب و کار خود تجربه فروش غنی تر و جذاب تری بدهید. با ارائه جزئیات و اطلاعات خدمات به شیوه ای واضح و مختصر، تجربه خرید مشتری را بهبود بخشید. به مشتریان خود احساس خوبی نسبت به خریدشان بدهید. کمک ارائه دهید و تجربه خرید آنها را با تعاملات و بازخوردهای یک به یک شخصی کنید.

افزونه EDD Sell Service به عنوان یک افزونه Easy Digital Downloads کار می کند که محبوب ترین پلت فرم فروش محصولات دیجیتال در جهان بر اساس وردپرس است. با استفاده از این افزونه میتوانید اجازه بدهید کارفرمایان، به ارائه دهنده خدمات متنوع متصل شوند و پروژه های برون سپاری را به بهترین شکل به انجام برسانند.

در ادامه با Frontend Submissions (FES) که افزونه ای برای EDD است میتوانید امکان ارسال از فرانت اند (طرف کاربری سایت) را فراهم کرده ویترین فروشگاه خود را برای فروش محصولات thirdparty ایجاد کنید. پس از پیکربندی FES، می‌توانید به هر کسی که می‌خواهید محصولات دیجیتالی را از طریق فروشگاه خود بفروشد، اجازه دهید این کار را از طرف کاربری فروشگاه شما انجام دهد.

دانلود افزونه EDD Sell Services برای وردپرس
ای دی دی سل سرویسز افزونه فروش خدمات و سرویس از طریق Easy Digital Downloads مشابه سایت های فایور (Fiverr)، انجام میدم و پونیشا

امتیاز: 4.6/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!