همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود پلاگین فتوشاپ Cartoon Maker – Clone

دانلود پلاگین فتوشاپ Cartoon Maker – Clone
کلون پلاگین افکت تبدیل عکس به تصویر کارتونی و نقاشی در فتوشاپ

کلون یک پلاگین هوشمند فتوشاپ برای ایجاد افکت کارتونی شگفت انگیز بر روی هر عکس در یک دقیقه است. این افزونه به شما این امکان را می دهد که بدون مهارت های خاص فتوشاپ یا طراحی، پرتره های کارتونی و کاریکاتورهای ایجاد کنید.

پلاگین با هر نوع عکس بسیار عالی کار می کند: افراد ، حیوانات ، ساختمانها ، اشیا، و غیره. همچنین ، اندازه تصویر ، وضوح تصویر و حالت رنگ تصویر مهم نیست – نتیجه کارتون دارای بسیاری از جزئیات برای شخصی سازی خواهد بود .

این افزونه را میتوانید به سادگی نصب کرده و جهت استفاده آماده کنید. استفاده از آن نیز آسان است. تنها کافی است عکس خود را باز کنید و روی دکمه ایجاد کلیک کنید. استفاده تصاویر ایجاد شده توسط این پلاگین برای شبکه های اجتماعی عالی خواهد بود. دوستان و دنبال کنندگان شما از آن لذت خواهند بود.
پرتره شما همیشه عالی به نظر خواهد رسید. این پلاگین از یک شبکه عصبی برای تشخیص چهره و بهینه سازی پارامترهای تصویر و عادی سازی برای به دست آوردن بهترین نتایج کارتونی استفاده می کند.

امتیاز: 4.7/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!