همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ویرایشگر تصویر Palleon

ابزار Palleon یک ویرایشگر کامل تصویر آنلاین بر پایه جاوا اسکریپت است. این محصول بر پایه jQuery و FabricJS ساخته شده و می توان آن را به راحتی با هر پروژه ای ادغام نمود یا می توان از آن به عنوان یک برنامه مستقل استفاده کرد.

با بهره گیری از پالیون می توانید تصاویر را با چند کلیک برش بزنید، بچرخانید یا اندازه آنها را تغییر دهید. استفاده آسان از فیلترهای تصویر به شما این امکان را می دهد که جلوه های زیبایی برای عکس های خود ایجاد کنید. این محصول دارای قاب های آماده است که می توانید به راحتی به تصاویر خود اضافه کنید.

شما میتوانید متون را به بوم اضافه کنید و آنها را با استفاده از تنظیمات متن غنی سفارشی کنید (از فونت های Google پشتیبانی می شود). می توانید هر تعداد تصویر که می خواهید به بوم خود اضافه کنید. همچنین می توانید از شکل ها در هر قسمت از طرح های خود استفاده کنید. این اشکال کاملا قابل تنظیم هستند.

شما می توانید هر چیزی را که می خواهید با استفاده از براش های طراحی رایگان رنگ کنید. حد تصور شماست. با استفاده از کشیدن و رها کردن، می توانید اشیا را تراز کنید و مشکلات فاصله را برطرف کنید. این محصول را می توان به راحتی با هر پروژه ادغام کرد یا می توان از آن به عنوان یک برنامه مستقل نیز استفاده نمود .

این ابزار سریع و سبک است و با نیازهای توسعه دهندگان سازگاری داشته و دارای کدنویسی تمیز است. در این محصول از آخرین استانداردهای کدنویسی جاوا اسکریپت پیروی شده تا این ابزار ایمن، پایدار و سریع باشد.

دانلود ویرایشگر تصویر Palleon
پالئون ابزار جاوااسکریپت ویرایشگر عکس Javascript Image Editor

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!