همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Wheel of Fortune گردونه شانس پرستاشاپ

ماژول زیبای چرخ بخت و گردونه شانس به شما اجازه میدهد که از از آن برای قرعه کشی جوایز، کوپن، و ارائه انواع کد تخفیف به مشتریان خود و مشارکت بیشتر خریدار در سایت و افزایش فروش استفاده کنید. مشتریان شما بازی چرخ ثروت را انجام می دهند و کوپن های تخصیص داده شده توسط شما را برنده می شوند.

تنظیم و سفارشی سازی این افزونه به آسانی صورت میگیرد. استفاده از آن میتواند منجر به تشویق کاربر و افزایش ترافیک سایت شما شود. متعاقبا این امر میتواند به اعتماد بیشتر مشتری به سایت شما کمک کند و فروش شما را نیز افزایش دهد. این محصول از طرح ها و پوسته های متنوع برای نمایش چرخ بخت آزمایی پشتیبانی میکند که به هماهنگی آن با ظاهر فروشگاه شما کمک خواهد کرد. پس از انجام بازی، اگر کاربر برنده جایزه ای شود، کوپن به صورت اتوماتیک به حساب کاربری در بخش کوپن ها برای کاربر قابل مشاهده خواهد بود.

دانلود ماژول Wheel of Fortune برای پرستاشاپ
ویل آو فورچون ماژول گردونه شانس و دریافت تخفیف، کوپن و هدیه در پرستاشاپ Wheel of Fortune, discounts and gifts to customers Module

امتیاز: 4.5/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!