همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول WhatsApp Cloud API Business Integration برای پرفکس

ماژول یکپارچه‌سازی پلتفرم تجاری واتس‌اپ برای Perfex CRM به کسب‌وکارهای متوسط تا بزرگ این امکان را می‌دهد تا با استفاده از Cloud API و پیام‌رسانی رایگان، تحت محدودیت‌های حساب تجاری WhatsApp (WABA) با مشتریان در مقیاس بزرگ ارتباط برقرار کنند. می‌توانید مکالمه‌ای را با مشتریان شروع کنید و اعلان‌های مشتری یا اطلاعات مربوط به اقداماتی را که در Perfex CRM شما انجام می‌شود (تولید فاکتور، پیشنهادات و غیره) ارسال کنید.

این ابزار به سادگی سطحی از خدمات شخصی‌سازی شده را به مشتریان شما ارائه می‌کند و از واتس اپ که کانالی است که مشتریان شما ترجیح می‌دهند بیشتر با آنها ارتباط برقرار کنند، پشتیبانی می‌کند!

با این ماژول می توانید با استفاده از سرورهای مبتنی بر ابر متعلق به Meta برای میزبانی مشتری WhatsApp Business API، پیام هایی را برای مشتریان و کارکنان Perfex CRM خود ارسال کنید.
پیام‌ها را می‌توان تحت قوانین خاص شما، ایجاد نمود و با استفاده از یک نقطه trigger انتخاب شده، از رایج‌ترین توابع Perfex CRM راه‌اندازی کرد.

دانلود ماژول WhatsApp Cloud API Business Integration برای پرفکس
واتس اپ کلاد ای پی آی بیزینس اینتیگریشن افزونه یکپارچه سازی اسکریپت پرفکس با API ابری واتساپ module for Perfex CRM


امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!