همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Promotion Pro برای پرستاشاپ

با بهره گیری از این محصول میتوانید کمپین های تبلیغاتی خودکار ایجاد کنید: مثلا X را بخرید و Y را دریافت کنید، ارسال رایگان برای مبالغ بیش از مقداری خاص، 20 درصد تخفیف در صورت خرید از 3 کالا و غیره. با استفاده از پیشنهادات هدفمند با قوانین تخفیف انعطاف پذیر، فروش را افزایش دهید و مشتریان را جذب کنید.

افزونه Promotion Pro یک ابزار قدرتمند برای ایجاد تبلیغات هدفمند است تا توجه مشتریان شما را جلب کند و وفاداری آنها را روز به روز افزایش دهد. این یک ماژول تبلیغات و تخفیف PrestaShop است که به شما امکان می دهد بازدیدهای بیشتری را جذب کنید و در نتیجه فروش را افزایش دهید.
تخفیف‌ها، قیمت‌های ویژه، جوایز، هدایای رایگان. تنها با یک ماژول، می‌توانید صدها تبلیغ برای تقویت فروشگاه خود ایجاد کنید.

ارائه تخفیف یا کدهای کوپن، مشتریان جدید یا غیرفعال را به فروشگاه آنلاین شما جذب می کند و مشتریان بی تصمیم را برای سفارش ترغیب می کند. این تخفیف ها همچنین وفاداری مشتریان را افزایش می دهد، آنها را به فروشگاه شما باز می گرداند و آنها را تشویق به پرداخت بیشتر می کند.

دانلود ماژول Promotion Pro برای پرستاشاپ
پروموشن پرو ماژول تخفیف اتوماتیک، ارسال رایگان و هدیه برای اسکریپت فروشگاه ساز پرستاشاپ Auto discounts, free shipping, gifts Module

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!