همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Product Price By Size برای پرستاشاپ

با استفاده از ماژول Product Price By Size می توانید قیمت محصول را به صورت پویا بر اساس واحدهایی مانند ابعاد، وزن و حجم وارد شده توسط مشتریان محاسبه کنید. ویژگی‌های پیشرفته این افزونه شامل قیمت‌گذاری بر اساس محدوده منطقه و فرمول‌های سفارشی برای قیمت‌های پیچیده محصولات داینامیک و پویا است

ماژول قیمت پویا برای پرستاشاپ به شما امکان می دهد محصولات را بر اساس طول، مساحت، وزن، حجم و سایر ابعاد و اندازه ها بفروشید و قیمت گذاری را دقیقا بر اساس مقداری که مشتری جهت خرید مد نظر دارد مورد محاسبه قرار دهید. قیمت محصولات شما بر اساس اندازه گیری ها / ابعاد و حجم/وزنی که مشتریان شما در صفحه محصول وارد می کنند محاسبه می شود.

به عنوان مثال این یک ویژگی عالی برای فروشگندگان است که محصولاتی را می فروشند که به اندازه هایی مانند فرش، کفپوش، چوب، شیشه، برچسب، بنر و موارد دیگر بریده شده اند.

دانلود ماژول Product Price By Size برای پرستاشاپ
افزونه قیمتگذاری محصولات بر اساس اندازه در فروشگاه ساز پرستاشاپ

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!