همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Product Labels and Stickers برای پرستاشاپ

ماژول Product Labels and Stickers یا برچسب های محصول پرستاشاپ به شما امکان می دهد تصاویر و برچسب های متنی را روی عکس های محصولات سایت اضافه کنید. شما میتوانید قوانینی را برای نشان دادن برچسب و لیبل محصول روی محصولات خاص اضافه کنید. این برچسب های محصول را میتوانید در هر جایی قرار دهید و همچنین پس از زمانی خاص آنها را به طور خودکار حذف کنید.

قوانین قابل تعریف در این ماژول به شما امکان می دهند برچسب و لیبل ها را به انتخاب(های) گروهی اضافه کنید. می‌توانید هر تعداد که مایلید قانون ایجاد نمایید و لیبل و برچسب‌ها را بر روی چندین محصول و دسته‌بندی اعمال کنید.

مثلا قادر خواهید بود یک قانون برای جمعه سیاه ایجاد کنید و یک برچسب تخفیف به محصولات به صورت گروهی با تاریخ شروع و پایان اضافه کنید و در همان زمان می توانید قانون دیگری ایجاد کنید که در آن می توانید برچسب های مربوط به دوشنبه سایبری را به محصولات دارای تاریخ شروع و پایان اضافه کنید. شما می توانید قوانین نامحدودی را طبق نیاز خود در اختیار داشته باشید.

این ماژول را می توان برای ارائه اطلاعات ویژه ای استفاده کرد که به طور واضح در صفحات محصول، برای مشتریان قابل مشاهده نیست. از بین این موارد میتوان به اطلاعاتی همچون مانند ارسال رایگان محصول، کالا های پرفروش، موجودی محدود، محصولات جدید یا هر اطلاعات ویژه دیگری اشاره کرد. بازدیدکنندگان آنلاین، که اغلب اوقات زمان کمی دارند، می توانند به راحتی اطلاعات را در یک نگاه به دست آورند و در صورت علاقه، محصول را تهیه کنند. در پایان به طور کلی ماژول استیکر پرستاشاپ شما را قادر می سازد تا با محتوای گرافیکی جذاب، محصولات خود را برجسته تر و فروشگاه خود را چشم نوازتر کنید.

دانلود ماژول Product Labels and Stickers برای پرستاشاپ
ماژول استیکر، لیبل و نشان های محصولات برای اسکریپت فروشگاه ساز پرستاشاپ

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!