همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه product Label نشان محصولات برای پرستاشاپ

برچسب ها نقش بسیار مهمی در تبلیغ پیشنهاد/تخفیف یا حتی جلب توجه به خود محصول دارند. آنها به مرچنت ها اجازه می دهند تا اطلاعات مهم را با استفاده از برچسب های تعاملی منتشر کنند. اطلاعات مبهم نیست و کاملاً واضح/مستقیم است. اکنون می توان اطلاعات مربوط به محصولات جدید، پیشنهادات جدید، تخفیف و غیره را با استفاده از برچسب های محصول به راحتی نشان دهید.

موردی را در نظر بگیرید که می خواهید یک برچسب روی تعداد زیادی از محصولات یکباره اعمال کنید. و بعداً متوجه می‌شوید که هیچ گزینه‌ای به جز اعمال آن‌ها برای هر محصول یک به یک وجود ندارد. اما با ماژول product Label حتی لازم نیست نگران آن باشید. با گزینه اقدام انبوه برچسب، می توانید محصولات را به دلایل مختلف فیلتر کنید و با یک کلیک چندین برچسب را روی همه آن محصولات اعمال کنید. در حالی که با کمک قوانین برچسب، این روند بسیار آسان تر می شود. با استفاده از فیلترهای خاصی مانند پیشنهادات ویژه، محصولات ویژه، و غیره، می‌توانید برچسب‌هایی را برای همه محصولاتی که در این شرایط قرار دارند اعمال کنید.

دانلود ماژول product Label برای پرستاشاپ
افزونه نمایش لیبل و برچسب و نشان برای محصولات در پرستاشاپ Product Sticker Module

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!