همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Orders Export PRO برای پرستاشاپ

با بهره گیری از افزونه Orders Export PRO به راحتی سفارشات خود را با جزئیات به فایل‌های اکسل، CSV، XML و PDF برون بری کنید. از فیلترهای پیشرفته استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از CRON فرآیند را به صورت خودکار انجام داده و فایل صادر شده را از طریق ایمیل دریافت کنید یا آن را به FTP به URL/پوشه/مسیر ارسال کنید.

این ماژول کاملا قابل سفارشی است و به شما امکان برون ریزی سفارشات در فرمت‌های اکسل، CSV، XML و PDF را می‌دهد. با استفاده از این ماژول، شما قادر خواهید بود گزارشی برای هر بازه زمانی داشته باشید، فروش‌های خود، روش‌های پرداخت، محصولات پرفروش‌تر، حامل‌ها، آدرس‌ها و فروشگاه‌هایی که سفارشات در آن‌ها قرار گرفته‌اند را مشاهده کنید.

فیلترهای پیشرفته به شما امکان می‌دهد سفارشات دقیقی که نیاز دارید را دریافت کنید. با بهره گیری از آن کار شما آسان‌تر می‌شود اگر می‌خواهید درباره فروش‌های خود همه چیز را بدانید. شما قادر خواهید بود با یک کلیک به همه داده‌ها درباره فروش‌های خود دسترسی پیدا کنید.

این ماژول دارای ویژگی‌های بسیار غنی است. به شما در صادر کردن سفارشات خود به فایل‌های اکسل، CSV، XML و PDF کمک می‌کند. بنابراین شما می‌توانید یک گزارش برای یک بازه زمانی داشته باشید.

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!