همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Office 365 برای WHMCS

افزونه Office 365 For WHMCS یک ماژول با استفاده آسان است که به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های کلیدی طرح‌های Microsoft Office 365 را به طور خودکار در سیستم WHMCS خود فراهم و مدیریت کنید.

این ماژول با انواع مختلفی از اشتراک‌ها، هر کدام با یک مجموعه خاص از خدمات Office 365، در مدل استاندارد یا پیشرفته ارائه می‌شود، ارزش پیشنهاد شما را افزایش می‌دهد.

مکانیسم اصلی این محصول بسیار ساده است، زیرا مجوز انتخابی پس از تکمیل سفارش به یک کاربر واحد به طور خودکار پیوند داده می‌شود. نسخه جایگزین، پیشرفته، گزینه‌های قابل تنظیم را برای مشتریان شما فراهم می‌کند تا تعداد زیادی کاربر ایجاد کرده و اشتراک‌های موجود را آزادانه به آنها اختصاص دهند.

در هر نوع مجوز، ناحیه مشتری شما شامل ابزارهای مدیریت ضروری خواهد بود که به شما امکان می دهد ارتقاء/کاهش ویژگی ها و تغییر گذرواژه را تسهیل کنید. در عین حال، ماژول به شما امکان می‌دهد تا هر محصول فروخته شده را بدون خروج از ناحیه مدیریت کنترل کنید، سوئیچ اشتراک را انجام دهید، چرخه‌های صورتحساب را تنظیم کنید، و همچنین به راحتی طرح‌ها را تعلیق یا لغو کنید.

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!