همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Force Currency at Checkout برای پرستاشاپ

آیا مالید واحد های ارزهی مختلفی در فروشگاه خود داشته باشید اما فقط برخی از آنها را در هنگام تسویه حساب در دسترس بگذارید؟ به مشتریان خود اجازه دهید از فروشگاه شما با ارزی متفاوت از تسویه حساب بازدید کنند و از تبدیل آن به ارز محلی خود اجتناب کنید.

مشتری شما می تواند با هر یک از ارزهای تعریف شده در فروشگاه شما از فروشگاه شما بازدید کند تا مجبور به تبدیل ارز نباشد. آنها می توانند با ارز محلی خود از فروشگاه شما دیدن کنند و احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. هنگامی که آنها به مرحله پرداخت می‌رسند، اگر مشتری ارزی متفاوت از ارزهای مجاز داشته باشد، به طور خودکار به ارزی که شما انتخاب کرده‌اید تغییر می‌کند، بنابراین پرداخت فقط با یکی از این ارزها امکان‌پذیر خواهد بود.

به این صورت میتوانید ارزهای بیشتری نسبت به روش پرداخت خود داشته باشید. نیازی نیست برای هر ارز روش‌های پرداخت موجود را داشته باشید. شما می توانید ارزهای مختلفی را در فروشگاه خود داشته باشید تا مشتریان بتوانند با ارز دلخواه خود خرید کنند اما فقط برخی از آنها در هنگام تسویه حساب در دسترس خواهند بود.

دانلود ماژول Force Currency at Checkout برای پرستاشاپ
ماژول الزام استفاده از واحد های ارزی خاص در هنگام تسویه حساب و پرداخت هزینه سفارش در فروشگاه ساز پرستاشاپ

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!