همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Custom fields & tabs on product page برای پرستاشاپ

با استفاده از ماژول Custom fields & tabs on product page برای پرستاشاپ میتوانید فیلدها/زبانه های سفارشی را در هر موقعیتی در صفحه جزئیات محصول نمایش دهید که شامل برگه‌های اطلاعات پیش‌فرض محصول، زیر عنوان محصول، زیر قیمت محصول، زیر دکمه «افزودن به سبد خرید»، در بلوک «اطمینان‌بخشی به مشتری»، پاورقی محصول یا موقعیت سفارشی میباشد.

یکی از امکانات این محصول پشتیبانی از انواع داده ها است. این موارد شامل متن (منطقه متنی به صورت Rich text، فیلد ورودی متن، ویرایشگر متن غنی یا همان ریچ تکست)، رادیو، چک باکس، انتخاب گزینه ها، فیلد، تاریخ، زمان تاریخ، رنگ، کد HTML، تصویر، شماره و غیره است.

ویژگی دیگر این افزونه پشتیبانی از 2 حالت نمایش برای هر موقعیت شامل لیست و برگه است که اجازه می دهد تا عنوان محصول فرعی اضافه کنید و از محتوای خاص (برای هر محصول) و محتوای سراسری (محتوای مشابه نمایش داده شده در تمام صفحات محصول) پشتیبانی کنید.

شما میتوانید به راحتی ترتیب فیلدها/برگه‌های سفارشی را با کشیدن و رها کردن مرتب کنید. درون ریزی و برون بری فیلدها/تب های اضافی برای مقاصد پشتیبان‌گیری یا مهاجرت و انتقال و پشتیبانی از حالت های چند فروشگاهی و چند زبانه از دیگر امکانات این محصول است.

دانلود ماژول Custom fields & tabs on product page برای پرستاشاپ
افزونه فیلد سفارشی، تب و زمینه های دلخواه در صفحه محصول در پرستاشاپ Custom fields & tabs on product page Module

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!