همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Bulk combinations generator برای پرستاشاپ

ماژول Bulk combinations generator یک راه حل ساده برای تولید/به روز رسانی چندین ترکیب و تنوع برای هزاران محصول در فروشگاه ساز پرستاشاپ است. این ماژول یک ابزار مفید برای کسانی است که نیاز به افزودن/به روز رسانی ترکیبات چندین محصول دارند. با استفاده از این محصول می‌توانید مجموعه‌های جدیدی از ترکیب‌ها را برای هر محصول ایجاد کنید، یا می‌توانید ویژگی‌های جدیدی را به ترکیب‌های موجود در فروشگاه خود اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید تأثیر قیمت/وزن را برای هر یک از ویژگی‌های انتخاب شده تنظیم کنید.

یک گزینه اضافی برای تکثیر همه ترکیبات یکی محصولات موجود وجود دارد. با استفاده از این گزینه، لازم نیست هیچ ویژگی را انتخاب کنید یا تأثیرات قیمت/وزن را مشخص کنید. فقط باید شناسه اصلی محصول را مشخص نمایید. ماژول به طور خودکار ترکیبی از محصولات مشخص شده را شناسایی کرده و آنها را در محصولات دیگر کپی می کند.

این ماژول ترکیب‌ها را به روشی بومی تولید می‌کند، یعنی کارکرد آن مانند این است که آنها را به‌صورت دستی در برگه محصول اضافه/به‌روزرسانی کرده باشید و روی دکمه ذخیره کلیک کرده باشید. پس از ایجاد ترکیبات، ماژول در نمایش آنها در صفحات محصول/رده نقشی نخواهد داشت.

دانلود ماژول Bulk combinations generator برای پرستاشاپ
افزونه تولید گروهی تنوع محصولات در فروشگاه ساز پرستاشاپ

امتیاز: 4.4/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!