همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Advanced Custom Fields برای پرستاشاپ

ماژول Advanced Custom Fields برای پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد که فیلدهای سفارشی خود را ایجاد کرده و آنها را در صفحات محصول، دسته یا سفارش در ناحیه مدیریت یا طرف کاربری سایت نشان دهید. در این محصول چندین نوع فیلد موجود است: متن، ناحیه متن، تصویر، ویدیو، انتخاب و چک باکس.

با بهره گیری از این افزونه توسعه وب سایت خود را تسریع کنید. نیازی به نوشتن ده ها خط کد برای افزودن یک فیلد سفارشی در پرستاشاپ نیست. فیلدهای سفارشی جدید خود را تنها در چند دقیقه ایجاد کنید و آنها را در صفحه محصول، دسته یا سفارش خود نمایش دهید.

پیکربندی و تنظیم این ماژول ساده است چه مبتدی و چه متخصص کار با پرستاشاپ باشید، این ماژول برای پاسخگویی به کاربردهای متعدد توسعه یافته است و پیکربندی آن حتی برای افرادی که دانش زبان برنامه نویسی ندارند نیز ساده خواهد بود.

دانلود ماژول Advanced Custom Fields برای پرستاشاپ
ادونسند کاستوم فیلدز افزونه ساخت زمینه های دلخواه و فیلد های سفارشی برای اسکریپت پرستاشاپ create new fields quickly Module

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!