همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول سئوی پرستاشاپ Automatic Meta Tag Generator

ماژول Automatic Meta Tag Generator برای شما امکان تولید متا تگ ها به صورت خودکار از اطلاعات متعدد از طریق متغیرهای کلیدواژه را فراهم می آورد. استفاه از متا تگ های خوب و بهینه برای سئوی بهتر، امری ضروری هستند.

این ماژول به طور اتوماتیک برچسب های متا را از اطلاعات ارائه شده و متغیر های کلمه کلیدی مانند نام محصول تولید می کند. کلمات کلیدی ارائه شده در این ماژول به درستی نامگذاری شده اند، بنابراین شما به خوبی مطلع خواهید بود که آنها چه چیزی را نمایش می دهند.

در زیر هر فیلد مولد، می توانید کلمات کلیدی موجود برای فیلد فعلی را بیابید. فقط کافی است روی Show/Hide کلیک کنید تا کلمات کلیدی موجود نمایش داده شوند. اگر روی کلمه کلیدی انتخاب شده کلیک کنید، در قسمت تولید کننده پیوست شده در موقعیت مکان نما قرار می گیرد.

شما می توانید با پر کردن فیلد متا محتوای مورد نظر، متا تگ تولید شده به صورت اتوماتیک را لغو کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید عنوان متیا خاصی را برای یکی از محصولات خود بنویسید، به بخش ویرایش محصول در ناحیه ادمین بروید، روی تب SEO کلیک کنید و فیلدهای متا را پر کنید. این امر همچنین زمانی مفید است که یک کاتالوگ بزرگ از محصولات داشته باشید و فیلدهای متا مناسبی احتیاج داشته باشید. در این حالت مولد خودکار فیلدهای متای مناسبی ایجاد می کند تا زمانی که به صورت دستی آن را با موارد بهتر جایگزین کنید.

دانلود ماژول سئوی پرستاشاپ Automatic Meta Tag Generator for better SEO
افزونه تولید اتوماتیک برچسب و تگ های متا در فروشگاه ساز پرستاشاپ جهت بهبود بهینه سازی برای موتورهای جستجو و سئو سایت

امتیاز: 4.9/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!