همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Ziptech برای وردپرس

قالب Ziptech یک تم حرفه‌ای و پیشرفته وردپرسی برای انواع شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات است. این قالب با طراحی زیبا و قابلیت‌های گسترده، برای سایت‌هایی که در حوزه فناوری و خدمات مرتبط فعالیت می‌کنند، انتخابی مناسب است.

با امکاناتی مانند امکان نمایش نمونه‌های کار، استفاده از اسلایدرهای حرفه‌ای، قابلیت نمایش خدمات و پروژه‌ها، این قالب به شما امکان می‌دهد تا به راحتی وبسایت خود را به شکلی منحصر به فرد و با استفاده از ابزارهای پیشرفته طراحی کنید.

از میان ویژگی های این قالب میتوان به مواردی همچون طراحی زیبا و حرفه‌ای، سازگاری با تمامی دستگاه‌ها، انتخابگر رنگ سفارشی، پشتیبانی از فونت‌های گوگل، قابلیت سفارشی‌سازی بالا، سازگاری با افزونه‌های مختلف وردپرس، قابلیت اضافه کردن افکت‌های تصویری، امکان نمایشگر تیم و اعضا، امکان ساخت فرم تماس با ما، نمایش نظرات مشتریان و قابلیت به اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

دانلود قالب Ziptech برای وردپرس
زیپ تک قالب خدمات آی تی و تکنولوژی شرکتی برای وردپرس IT Solutions Technology WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!