همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Zest – Multi-Concept React Admin Template

دانلود قالب Zest – Multi-Concept React Admin Template
قالب مدیریتی ری اکت زست

زست داشبورد مدیریتی چند مفهومی و چند منظوره است که مبتنی بر فریم ورک قدرتمند React و Bootstrap 4 همراه با Reactstrap و به صورت واکنش گرا طراحی شده. این قالب به طور خاص طراحی شده است تا به صفحات مدیریتی وب اپلیکیشن شما ظاهری منحصر به فرد و زیبا ارائه دهد. سفارشی سازی و کدنویسی آن به روشی مناسب انجام شده و توسعه آن آسان است.

این تمپلیت داشبورد کاملا ریسپانسیو بوده و با هر سایز صفحه نمایش سازگار است. در این قالب از یکپارچه سازی کامپوننت و اجزای رابط کاربری با قابل استفاده مجدد و جدیدترین پلاگین های پرطرفدار بهره گیری شده. این تم را می توان برای انواع مختلف برنامه های کاربردی و پروژه استفاده کرد. پنل های مدیریتی مبتنی بر پلتفرم های مختلف مانند موسیقی، CRM، فریلنسینگ، وبلاگ نویسی، تجارت الکترونیک، دانشگاه، بیمارستان، رسانه های اجتماعی و سایر موارد عمومی تر، این قالب را به یک راه حل کامل یک مرحله ای برای تمام نیازهای شما تبدیل میکند.

امتیاز: 4.7/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!