همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Zella راست چین برای وردپرس

زلا قالب ایجکسی فروشگاهی ووکامرس WooCommerce AJAX WordPress Theme – RTL support

قالب Zella قالبی با طراحی خلاق و نو آورانه مناسب برای ایجاد انواع سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاهی وردپرس است. این قالب امکان سفارشی سازی گسترده را در اختیار شما قرار میدهد که از طریق آن میتوانید سایتی زیبا و منحصر به فرد برای خود طراحی کنید. طراحی این قالب به طور کاملا ریسپانسیو انجام شده و امکان استفاده از این محصول روی انواع دیوایس ها فراهم خواهد بود.

استفاده از قالب زلا آسان است اما این آسانی باعث نمیشود که وبسایت شما از فروشگاه های زیبا و حرفه ای چیزی کم داشته باشد. برای استفاده از این محصول نیازی به هیچ نوع کدنویسی نخواهید داشت و میتوانید همه چیز را به شیوه ای ساده به میل خود تنظیم کنید.

rtl badge

قالب زلا از نمایش زبان های راست به چپ پشتیبانی کرده و به صورت راست چین شده در اختیار کاربران قرار گرفته است. از دیگر امکانات جالب توجه این محصول میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از امکان مقایسه محصولات، وجود ابزارک های فیلتر پیشرفته برای ووکامرس، وجود تنظیمات متنوع سربرگ، امکان استفاده از طرح های متنوع برای صفحه اصلی، پشتیبانی از طرح بندی های جعبه ای و پهن، پشتیبانی از جستجوی ایجکسی سریع و نمایش نتایج به همراه تصاویر بندانگشتی، امکان سفارشی سازی تایپوگرافی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو اشاره کرد.

امتیاز: 4.7/5 از 14 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!