همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Xolio برای وردپرس

قالب Xolio ابزاری قدرتمند برای آژانس‌ها و فریلنسرها است که می‌خواهند پرتفولیوی خود را به شکلی کاربردی نمایش داده و مشتریان جدید جذب کنند. با طراحی مدرن و زیبای خود، زولیو گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوانی را ارائه می‌دهد تا وبسایتی منحصر به فرد و با نمای جذاب ایجاد کنید.

این قالب با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که به‌طور خاص برای وبسایت‌های پرتفوی طراحی شده‌اند، مانند طرح‌های شبکه‌ای، گالری تصاویر و نمایش پروژه‌ها، همراه است.

این قالب همچنین امکان ادغام ساده با پلاگین‌های محبوب را فراهم می‌کند، به شما امکان می‌دهد تا قابلیت‌های وبسایت خود را بهبود بخشیده و تجربه کاربری بی‌نقصی ایجاد کنید.

برای طراحان گرافیک، عکاسان یا آژانس‌های بازاریابی، این قالب یک پلتفرم مناسب برای نمایش کارهای خود و جذب مخاطبان است. با طراحی واکنش‌گرا و عملکرد بی‌دردسر، زالیو تضمین می‌کند که پرتفوی شما در تمام دستگاه‌ها شگفت‌انگیز به نظر برسد و تجربه کاربری استثنایی را به کاربران ارائه بدهد.

دانلود قالب Xolio برای وردپرس
زولیو قالب پورتفولیو شخصی و شرکتی وردپرس Creative Agency & Portfolio WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!