همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب WhizCyber قالب HTML امنیت سایبری

قالب وب سایت WhizCyber یک بسته طراحی سفارشی بر پایه اچ تی ام ال پنج است که منحصراً برای ارائه خدمات امنیت سایبری ساخته شده است. با ارائه بهترین راه حل ها برای ارائه خدمات امنیت کامپیوتر، امنیت شبکه و امنیت وب، بهترین راه حل را برای شرکت هایی که در امنیت سایبری تخصص دارند، ارائه می دهد. این قاب دارای طراحی مدرن، تمیز، خلاقانه و منحصر به فرد بر اساس آخرین تکنولوژی روز است.

این تمپلیت شامل طرح‌بندی‌های صفحه اصلی و طرح بندی های جذاب و بیش از 05 طرح قالب‌های معتبر صفحه با کدنویسی اچ تی ام ال و سبک‌های مختلف صفحات وبلاگ است. قالب ویز سایبر بر پایه بوت استرپ و CSS3 طراحی شده و دارای امکان پیاده سازی طرح‌های رنگی نامحدود است. این قالب با تمام مرورگرهای مدرن و موتورهای جستجو سازگار است. بنابراین شما میتوانید حتی آثار هنری و به طور کلی همه خدمات خود را با این تمپلیت عالی به نمایش بگذارید!

دانلود قالب WhizCyber قالب HTML امنیت سایبری
ویزسایبر قالب اچ تی ام ال ارائه خدمات امنیتی، تست امنیت، تست پایداری، فایروال، فروش آنتی ویروس، تست شبکه و تست نفوذ Cyber Security HTML Template

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!