همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Vonica برای وردپرس

قالب وردپرس دوچرخه و لوازم جانبی Vonica، یک قالب شیک و مدرن برای فروشگاه های آنلاین فروش دوچرخه و لوازم جانبی مرتبط است. این قالب به طور خاص طراحی شده است تا محصولات شما را به شیوه ای جذاب و کاربردی به نمایش بگذارد، در حالی که تجربه خرید یکپارچه ای را برای مشتریان شما فراهم می کند.

طراحی تمیز و حرفه‌ای قالب وانیکا، محصولات شما را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد بدون اینکه بیش از حد زرق و برق دار یا حواس پرتی باشد. همچنین، طرح‌بندی واکنش‌گرا آن، سایت شما را در هر دستگاهی، چه دسکتاپ، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند عالی به نظر می‌رساند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این قالب، ادغام آن با افزونه WooCommerce است که به شما امکان می‌دهد به راحتی فروشگاه آنلاین خود را از جمله موجودی کالا، حمل و نقل و پرداخت‌ها را مدیریت کنید. قالب‌های صفحات محصول، سبد خرید و صفحات پرداخت نیز در این قالب می‌توانند به راحتی برای مطابقت با برند و سبک شما سفارشی شوند.

دانلود قالب Vonica برای وردپرس
وانیکا / ونیکا قالب فروشگاه دوچرخه و لوازم جانبی برای ووکامرس Bike & Accessories WooCommerce Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!