همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Vehica برای وردپرس

قالب Vehica یکی از نوآورانه ترین قالبهای وردپرس با موضوع نمایندگی فروش خودرو و اتومبیل است. از این قالب می توان برای ایجاد یک وب سایت قدرتمند و کامل با موضوع خودرو استفاده کرد. استفاده از این تم بسیار آسان میباشد چرا که این قالب از لحاظ نوع طراحی و پیاده سازی بسیار انعطاف پذیر است. در قالب وهیکا شما می توانید گزینه ها را بدون نیاز به کدنویسی به طور کامل سفارشی کنید. همه چیز در این قالب فقط از طریق کشیدن و رها کردن انجام میشود و به این طریق شما میتوانید رنگ ها ، تصاویر ، اندازه ها ، فاصله ها و نحوه قرار دادن عناصر را تغییر دهید.

این قالب شامل یک ماژول قدرتمند موجودی خودرو است که به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک تمام زمینه های خودرو و فرم های جستجو را اصلاح کنید. وب سایت نهایی شما که از طریق این قالب پیاده سازی شود سریع خواهد بود و امکان کار کردن روی دستگاه های تلفن همراه و تبلت و … را به خوبی برای مخاطبین شما فراهم خواهد کرد. این قالب انتخابی عالی است زیرا شما بدون صرف زمان زیاد جهت راه اندازی وقت و انرژی زیاد در مدیریت وبسایت خود، وب سایتی برجسته خواهید داشت.

وهیکا قالب دایرکتونی و آگهی معاملات خودرو Car Dealer & Automotive Directory

امتیاز: 4.7/5 از 36 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!