همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب چندمنظوره UpStore راست چین برای وردپرس

قالب UpStore یک قالب وردپرس سازگار با افزونه فروشگاه ساز WooCommerce است که برای طراحی انواع فروشگاه های آنلاین طراحی شده است. در این محصول امکان استفاده از طرح‌بندی‌های متعددی برای صفحه اصلی و صفحه محصول در نظر گرفته شده تا بهترین انتخاب‌ها را در سفارشی‌سازی به شما ارائه شود. آپ استور برای انواع وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک مانند سوپرمارکت‌ها، فروش مبلمان، فروش محصولات ارگانیک، فروشگاه مد و پوشاک، لوازم الکترونیکی، حیوانات خانگی، ورزش، فروش اسباب بازی، البسه کودک … یا هر چیز دیگری که مد نظر دارید مناسب است.

این محصول یک قالب وردپرس حرفه ای است. دارای ویژگی ها و امکان سفارشی سازی متعددی از جمله طرح بندی پاسخگو، امکان استفاده از مگا منو، صفحه ساز WPBakery، روولوشن اسلایدر، پشتیبانی از نمایش RTL، امکان نمایش سریع محصول، جستجوی Ajax، سبد خرید آژاکس و بسیاری موارد دیگر است. استفاده آسان، طراحی عالی و تنظیمات قدرتمند. اینها کلماتی است که با استفاده از آنها در مورد UpStore صحبت می کنیم. با بهره گیری از این محصول شما قادر خواهید بود وب سایت خود را در زمانی کوتاه بدون دانش کد نویسی بسازید.

دانلود قالب چندمنظوره UpStore راست چین برای وردپرس
قالب آپ استور RTL دانلود قالب چندمنظوره وردپرس

امتیاز: 4.6/5 از 14 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!